Bio For a better life

자유게시판

педагогика тарихы нені зерттейді - педагогиканың даму тарихы слайд

페이지 정보

profile_image
작성자 Felica
댓글 0건 조회 7회 작성일 24-09-23 22:49

본문

 
 
 
 
 
 
th?q=педагогика+тарихы+нені+зерттейді+педагогиканың+даму+тарихы+слайд
 
 
педагогика тарихы нені зерттейді - педагогиканың даму тарихы слайд [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Тарихи педагогикалық, этнопедагоги- каның даму тарихы. Абстракт. В педагогиканың даму тарихын этнопедагогикалық білімнің даму. Кəсіптік педагогиканың зерттеу əдістері жəне ғылыми зерттеуді басқару. 3.Кəсіптік педагогика жүйесінің негізгі тенденцияларының дамуы. 4. Кəсіптік. Педагогика тарихы – педагогикағылымының жекебірсаласы. Педагогика тарихытәрбиенің шығуы мен дамуының тарихын, қалыптасуын зерттейді. Тәрбие туралы мәселелер Ежелгі Рим философтары мен шешендерінің де еңбектерінде орын алған. Қызықты педагогикалық ойларды Лукреций Кар (б.з.д. 99-55 жж.шамасында), М.Ф.Квинтилиан (б.з.д.42-118жж. Кіріспе: 1. Тәрбие туралы ойлардың қалыптасуы II. Негізгі бөлім: 2. Ежелгі Грециядағы тәрбие жүйесі (Спартандық. 3. Тәрбие туралы мәселелер. 7 слайд Педагогиканың мақсаты Мақсаты Педагогика адам дамуы мен қалыптасуының мән-мағынасын зерттей отырып, арнайы ұйымдастырылған үрдіс сипатындағы тәрбиенің теориясы мен әдістерін айқындайды. Педагогика тарихы – педагогикағылымының жекебірсаласы. Педагогика тарихытәрбиенің шығуы мен дамуының тарихын, қалыптасуын зерттейді. Педагогиканың даму тарихы ғылым саласы ретінде философиямен бір деңгейде дамып келеді. Өйткені, педагогикалық білімдер бастапқы философияның элементтері ретінде қарастырылды. Кіріспе: 1. Тәрбие туралы ойлардың қалыптасуы II. Негізгі бөлім: 2. Ежелгі Грециядағы тәрбие жүйесі (Спартандық. 3. Тәрбие туралы мәселелер. 7 слайд Педагогиканың мақсаты Мақсаты Педагогика адам дамуы мен қалыптасуының мән-мағынасын зерттей отырып, арнайы ұйымдастырылған үрдіс сипатындағы тәрбиенің теориясы мен әдістерін айқындайды. Кəсіптік педагогиканың зерттеу əдістері жəне ғылыми зерттеуді басқару. 3.Кəсіптік педагогика жүйесінің негізгі тенденцияларының дамуы. 4. Кəсіптік. Ғылыми педагогиканың қалыптасуына Франциядағы Ж.Ж.Руссо, Д.Дидро, К.А.Гельвеций, Англиядағы. Джон Локк, Швейцарлық Иоганн Генрих Песталоцци, Фридрих Адольф. Педагогика адам дамуы мен қалыптасуының мән-мағынасын зерттей отырып, арнайы ұйымдастырылған үрдіс сипатындағы тәрбиенің теориясы мен әдістерін. Педагогика адам дамуы мен қалыптасуының мән-мағынасын зерттей отырып, арнайы ұйымдастырылған үрдіс сипатындағы тәрбиенің теориясы мен әдістерін. ПЕДАГОГИКА ҒЫЛЫМЫНЫҢ ТАРМАҚТАРЫ Педагогика Нені зерттейді? ғылымының тармақтары: Педагогика тарихы Қоғамдық құбылыс ретінде тәрбие дамуы мен педагогикалық. Мектепке дейінгі педагогика -отбасы, балалар бақшасындағы демек, мектеп жасына дегіінгі балалар тәрбиесін зерттейді • Мектеп педагогикасы мектеп жасындағы. Педагогика — қоғам мен табиғаттың теңдесуін, өмірге қанағаттандыруда толық белсенді шығармашылық, рухани байлығына көмек беру, адамды тәрбиелеуді. Педагогика тарихы педагогикалық идеялар мен педагогикалық практика наң даму тарихын зерттейді. Салалық педагогика (əскери, спорт, жоғары мектеп, кəсіби педагогика).



сөйлемнің актуалды мүшеленуі - жақсыз сөйлем мысал [Читать далее...]

Жай сөйлем туралы түсінік.Жақты сөйлем. Жалпы мақсат: 1. Жай сөйлем түрлеріне шолу жасау. 2.Жақты сөйлем туралы түсінік ала отырып, жасалу жолын меңгеру. 3. Өз бетімен талдап үйрену. Сілтеме: МАН. Үй тапсырмасы: Жай сөйлемнің түрлері жақты және жақсыз сөйлемдер туралы оқу, 97-жаттығу "Ым мен ишара"ойыны арқылы сөйлем құрау, 105-жаттығуды оқып. Сөйлем интонациясына, айтылу мақсатына қарай хабарлы, сұраулы, лепті, бұйрықты сөйлем болып төртке бөлінеді. Белгілі бір оқиға, құбылыс, іс-әрекет туралы. Сөйлем мүшелері – сөздердің мағыналық тұрғыдан өзара тіркесуі нәтижесінде синтаксистік қызметте жұмсалатын сөйлемнің дербес бөлшектері. Сөйлемдегі сөздер бір-бірімен мағыналық. Сөйлем интонациясына, айтылу мақсатына қарай хабарлы, сұраулы, лепті, бұйрықты сөйлем болып төртке бөлінеді. Белгілі бір оқиға, құбылыс, іс-әрекет туралы. Сабақтың мақсаты: а) оқушыларға жақты, жақсыз сөйлем туралы түсінікті тілмен оқушыларды қатыстыра отырып жан жақты мәлімет беру; ә) сөйлемнің түрлерін түсіндіре отырып ұжымдық, деңгейлік. Бірінші сыныптағы балаға сөйлеу мен сөйлемнің айырмасын ұқтыру үшін бірнеше мысалдар береді: Еділ бойы тоғай бар; тоғай толған ноғай бар, бурыл атта бұғау бар. Сөйлем мүшелерінің қатысуына қарай жай сөйлем бірнеше түрге бөлінеді: 1) жақты және жақсыз сөйлем; 2) жалаң және жайылма сөйлем; 3) толымды және толымсыз сөйлем; 4) атаулы сөйлем. Бастауыштыңқатысу-қатыспауына қарай жай сөйлем жақты және жақсыз болып бөлінеді. Сабақтың. мақсаты: Барлық оқушылар: сұхбаттасын тыңдап, оның айтқанын түсінеді; сөйлем мүшелері ұғымымен танысады; мұғалімнің қолдауымен жіберілген грамматикалық қателерді тауып. Сөйлемнің актуальды мүшеленуі қарым-қатынастың мақсатына қарай сөйлемнің мағыналық жағынан мүшеленуі. Адамдар арасындағы қарым-қатынас, пікір алысу тіл арқылы жүзеге асады. Ол нақтылы түрде сөйлемдер арқылы көрінеді. Сондықтан сөйлем синтаксистің негізгі тұлға-бірлігі (единицасы). Жақсыз сөйлем — сөйлемдегі айтылар ой бастауыштан басқа сөйлем мүшелері арқылы берілетін жай сөйлемнің түрі. Жақсыз сөйлемнің бастауышы болмайды, оның жоқ екені сол сөйлемнің баяндауышынан білінеді. Мысалы, "Қазилаға Сәкенмен бірге жүруге тура келді". Жақсыз сөйлемнің баяндауышы бірнеше жолмен. Синтаксистік талдау — сөйлемді, оның мүшелерін, түрлерін, құрмалас сөйлемнің құрамындағы жай сейлемдерді анықтау. Синтаксический разбор — это разбор синтаксических единиц. Сөйлем мүшелері – сөздердің мағыналық тұрғыдан өзара тіркесуі нәтижесінде синтаксистік қызметте жұмсалатын сөйлемнің дербес бөлшектері. Сөйлемдегі сөздер бір-бірімен мағыналық. Сөйлем мүшелері — Уикипедия. Қазақ тілі. Тақырыбы: Сөйлем түрлері, жасалу жолдары. Мақсаты: Сөйлемнің айтылу мақсатына және құрамына қарай екіге бөлінетіндігін ұғындыру. Білімділігі: Тұрлаусыз мүшелердің қатысына. Үй тапсырмасы: Жай сөйлемнің түрлері жақты және жақсыз сөйлемдер туралы оқу, 97-жаттығу "Ым мен ишара"ойыны арқылы сөйлем құрау, 105-жаттығуды оқып. Сөйлем мүшелері орын тәртібінің өзгеруі сөйлемнің ой екпінін түсіру (актуализация) мақсатына байланысты, актуализация сөйлеу үстінде көп ескеріледі, оны жүзеге.


абай құнанбаев қалдырған мұралары
ситуативный казахский том 2 pdf
мектептің тәрбие жоспары
правила поведения за столом в казахской культуре 6 класс
каракалпакта косыгы
суйикти етши аккорды

.
==============================================================

~~~~~ нарық және бәсеке презентация ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.

  • Head Office·Factory : 641-3, Saimdang-ro, Gangneung-si, Gangwon-do, Korea Tel +82-33-655-7560
  • Office·Laboratory : 22, Geumto-ro 40beon-gil, Sujeong-gu, Seongnam-si, Gyeonggi-do, Korea Tel +82-31-696-3770
COPYRIGHT PHARMARESEARCH BIO. ALL RIGHTS RESERVED.