자유게시판
طراحی سایت خدماتی
페이지 정보
본문
شاید شما هم یادتان باشد. وقتی چند سال قبل موضوعی را در گوگل سرچ میکردید. یک لیست تقریبا تکراری مقابلتان میگذاشت. محتوای بیشتر سایتها کپی بود و تولید محتوا مثل امروز معنا نداشت. گوگل به دنبال راهحلی برای حل مشکل بود و با آپدیت الگوریتمهای خود نتایج جستجو را تا حد زیادی از Duplicate Content پاک کرد. امروز محتوای تکراری به هر شکل و نوعی توسط گوگل به عنوان یک امتیاز منفی و خطرناک برای سایت به حساب میآید.
سئو کلاه سیاه دقیقا نقطه مقابل سئو کلاه سفید است. هر چقدر سئوکاران کلاه سفید به موتور جستجو احترام میگذارند، سئوکاران کلاه سیاه هیچ ارزشی برای خطقرمزهای گوگل قائل نیستند. تکنیک های سئو کلاه سیاه با اینکه به سرعت نتیجه میدهند اما به همان سرعت هم زمین میخورند.
گوگل در عمر ۲۰ ساله خود بسیار پیشرفت کرده و امروز راحتتر سایتهای متخلف را جریمه میکند. برای همین روشهای سئو کلاه سیاه مناسب کسبوکارهای بلندمدت و محبوب نیستند. چون موتور جستجو بالاخره آنها را شناسایی کرده و به اعماق نتایج جستجو میفرستد.
برخی از تکنیکهای سئو کلاه سیاه :
چرا سایت خدماتی ؟
امروزه پیادهسازی انواع کسبوکار خدماتی بدون استفاده از امکانات دنیای آژانس دیجیتال مارکتینگ منجر به موفقیت نمیگردد. طراحی سایت خدماتی موجب آشنایی بیشتر مخاطبان با خدمات یک مجموعه میگردد و موجب رونق کسبوکار آن خواهد شد.
کلمه کلیدی کلماتی است که محتوای پست ما را تشریح میکنند و بیشتر توسط کاربران در سرچ باکس موتور جستجو وارد میشوند. استفاده از کلمات کلیدی باید متوازن با متن و به اندازه باشد. طوری که خوانایی متن حفظ شود. هر گونه افراط در به کارگیری کلمات کلیدی برای موتور جستجو یک زنگ خطر بوده و هوشیارش میکند. بعضی از ابزارهای سئو مثل افزونه سئو وردپرس Yoast چگالی کلمات کلیدی را تعریف کرده و میگویند تعداد کلمات کلیدی در یک پست بین ۰.۵ تا ۲.۵ باشند. (من خیلی موافق شمردن کلمات کلیدی نیستم و معتقدم یک صفحه باید با چندین کلمه کلیدی رتبه بگیرد. نه تمرکز روی یک کلمه خاص و تکرار آن در متن)
Doorway pages یا صفحات درگاه :
به خاطر داشته باشید تکتیکهای سئو کلاه سیاه را چه آگاهانه انجام دهید و چه ندانسته، به شدت توسط گوگل جریمه میشوید به همین منظور آشنایی سئو با این تکنیکها برای افرادی که در حوزه سئو فعالیت میکنند لازم و ضروری میباشد.
Keyword stuffing :
سئوکار digi ding کلاه خاکستری همه چیز را فدای موتور جستجو نمیکند. اگر اینطور شد یک سئوکار کلاه سیاه است. سئوکار کلاه خاکستری ممکن است توسط موتور جستجو جریمه شود. این روش کمی ریسک دارد اما به خطرناکی و زشتی روشهای سئو کلاه سیاه نیست.
به نظر شخصی من مقالات خوبی درباره سئو کلاه خاکستری در وب وجود ندارد. این سبک آنقدرها هم که دوستان مینویسند بد نیست. یک مثال شاید بهتر منظورم را برساند. در قوانین راهنمایی و رانندگی سبقت از راست ممنوع بوده و جریمه دارد. موافقید؟ اما فرض کنید در یک جاده خلوت پشت یک ماشین سنگین گیر کردهاید و مجبورید از راست سبقت بگیرید. این کار آژانس دیجیتال مارکتینگ شما را حسابی جلو انداخته و سریعتر به مقصد میرسید. حاضر هستید سبقت بگیرید؟
متوجه شدید منظورم چیست. این متد از سئو که گاهی اشتباه تعریف آژانس دیجیتال مارکتینگ میشود آنقدرها هم خطرناک نیست. شاید باور نکنید اما عده زیادی بدون اینکه بدانند از تکنیکهای کلاه خاکستری استفاده میکنند و خودشان هم دقیق نمیدانند این روشها بر خلاف قوانین گوگل است. مثل لینک سازی. چون از نظر گوگل لینکها باید کسب شوند نه اینکه ساخته شوند.
روشهای سئو کلاه سیاه به شدت برای سایت مضر بوده و آخر سر چیزی جز افت ترافیک و پنالتی به بار نمیآورند. اما در روش کلاه خاکستری هدف رشد سریع سایت نیست. فقط سعی dg ding میشود میانبرهایی زد شود تا زودتر به نتایج بالاتر رسید.
مثلا رپورتاژ آگهی یک تکنیک کلاه خاکستری است. یا خرید لینک برای سایت هم یک روش کلاه خاکستری در سئو است. اگر گوگل متوجه این کارها شود سایت مورد نظر را جریمه میکند. اما اگر تکینکها به درستی اجرا شوند سایت رشد خوبی را تجربه خواهد کرد.
درباره سئو همیشه بحثهای متناقض وجود داشته است. چه در ایران و چه خارج از ایران. من باور دارم در سئو کلاه خاکستری اگر افراطی انجام نشود و کاربر هم فراموش نشود میتوان نتایج خوبی گرفت. اگر غیراز این باشد به جرگه جامعه سیاه سئو پیوستهایم.
اکیدا تکنیکهای سئو کلاه سیاه را رد میکنم. اما استفاده از روشهای کلاه خاکستری تا وقتی که کاربر و موتور جستجو را آزار ندهند قابل قبول هستند.
سئو کلاه سیاه دقیقا نقطه مقابل سئو کلاه سفید است. هر چقدر سئوکاران کلاه سفید به موتور جستجو احترام میگذارند، سئوکاران کلاه سیاه هیچ ارزشی برای خطقرمزهای گوگل قائل نیستند. تکنیک های سئو کلاه سیاه با اینکه به سرعت نتیجه میدهند اما به همان سرعت هم زمین میخورند.
گوگل در عمر ۲۰ ساله خود بسیار پیشرفت کرده و امروز راحتتر سایتهای متخلف را جریمه میکند. برای همین روشهای سئو کلاه سیاه مناسب کسبوکارهای بلندمدت و محبوب نیستند. چون موتور جستجو بالاخره آنها را شناسایی کرده و به اعماق نتایج جستجو میفرستد.
برخی از تکنیکهای سئو کلاه سیاه :
چرا سایت خدماتی ؟
امروزه پیادهسازی انواع کسبوکار خدماتی بدون استفاده از امکانات دنیای آژانس دیجیتال مارکتینگ منجر به موفقیت نمیگردد. طراحی سایت خدماتی موجب آشنایی بیشتر مخاطبان با خدمات یک مجموعه میگردد و موجب رونق کسبوکار آن خواهد شد.
کلمه کلیدی کلماتی است که محتوای پست ما را تشریح میکنند و بیشتر توسط کاربران در سرچ باکس موتور جستجو وارد میشوند. استفاده از کلمات کلیدی باید متوازن با متن و به اندازه باشد. طوری که خوانایی متن حفظ شود. هر گونه افراط در به کارگیری کلمات کلیدی برای موتور جستجو یک زنگ خطر بوده و هوشیارش میکند. بعضی از ابزارهای سئو مثل افزونه سئو وردپرس Yoast چگالی کلمات کلیدی را تعریف کرده و میگویند تعداد کلمات کلیدی در یک پست بین ۰.۵ تا ۲.۵ باشند. (من خیلی موافق شمردن کلمات کلیدی نیستم و معتقدم یک صفحه باید با چندین کلمه کلیدی رتبه بگیرد. نه تمرکز روی یک کلمه خاص و تکرار آن در متن)
Doorway pages یا صفحات درگاه :
به خاطر داشته باشید تکتیکهای سئو کلاه سیاه را چه آگاهانه انجام دهید و چه ندانسته، به شدت توسط گوگل جریمه میشوید به همین منظور آشنایی سئو با این تکنیکها برای افرادی که در حوزه سئو فعالیت میکنند لازم و ضروری میباشد.
Keyword stuffing :
سئوکار digi ding کلاه خاکستری همه چیز را فدای موتور جستجو نمیکند. اگر اینطور شد یک سئوکار کلاه سیاه است. سئوکار کلاه خاکستری ممکن است توسط موتور جستجو جریمه شود. این روش کمی ریسک دارد اما به خطرناکی و زشتی روشهای سئو کلاه سیاه نیست.
به نظر شخصی من مقالات خوبی درباره سئو کلاه خاکستری در وب وجود ندارد. این سبک آنقدرها هم که دوستان مینویسند بد نیست. یک مثال شاید بهتر منظورم را برساند. در قوانین راهنمایی و رانندگی سبقت از راست ممنوع بوده و جریمه دارد. موافقید؟ اما فرض کنید در یک جاده خلوت پشت یک ماشین سنگین گیر کردهاید و مجبورید از راست سبقت بگیرید. این کار آژانس دیجیتال مارکتینگ شما را حسابی جلو انداخته و سریعتر به مقصد میرسید. حاضر هستید سبقت بگیرید؟
متوجه شدید منظورم چیست. این متد از سئو که گاهی اشتباه تعریف آژانس دیجیتال مارکتینگ میشود آنقدرها هم خطرناک نیست. شاید باور نکنید اما عده زیادی بدون اینکه بدانند از تکنیکهای کلاه خاکستری استفاده میکنند و خودشان هم دقیق نمیدانند این روشها بر خلاف قوانین گوگل است. مثل لینک سازی. چون از نظر گوگل لینکها باید کسب شوند نه اینکه ساخته شوند.
روشهای سئو کلاه سیاه به شدت برای سایت مضر بوده و آخر سر چیزی جز افت ترافیک و پنالتی به بار نمیآورند. اما در روش کلاه خاکستری هدف رشد سریع سایت نیست. فقط سعی dg ding میشود میانبرهایی زد شود تا زودتر به نتایج بالاتر رسید.
مثلا رپورتاژ آگهی یک تکنیک کلاه خاکستری است. یا خرید لینک برای سایت هم یک روش کلاه خاکستری در سئو است. اگر گوگل متوجه این کارها شود سایت مورد نظر را جریمه میکند. اما اگر تکینکها به درستی اجرا شوند سایت رشد خوبی را تجربه خواهد کرد.
درباره سئو همیشه بحثهای متناقض وجود داشته است. چه در ایران و چه خارج از ایران. من باور دارم در سئو کلاه خاکستری اگر افراطی انجام نشود و کاربر هم فراموش نشود میتوان نتایج خوبی گرفت. اگر غیراز این باشد به جرگه جامعه سیاه سئو پیوستهایم.
اکیدا تکنیکهای سئو کلاه سیاه را رد میکنم. اما استفاده از روشهای کلاه خاکستری تا وقتی که کاربر و موتور جستجو را آزار ندهند قابل قبول هستند.
- 이전글2024: dowiedz się więcej o maxolonzie w Warszawie 24.08.09
- 다음글ارزش آفرینی در کسب و کار 24.08.09
댓글목록
등록된 댓글이 없습니다.