Bio For a better life

자유게시판

بنابراین شما یک روباتاکسی ساخته اید، اکنون زیرساخت شما کجاست_

페이지 정보

profile_image
작성자 Wallace
댓글 0건 조회 15회 작성일 24-08-06 19:06

본문

انبار Waymo در سانفرانسیسکو، با شارژرهای سریع
Getty Imagesبسیاری از شرکت‌ها، از Waymo گرفته تا Tesla، Zoox آمازون گرفته تا Phoebus Baidu، می‌خواهند یک روباتاکسی، یک سرویس خودران مانند Uber بسازند. اول، آنها باید یک سرویس خودران ایمن و قابل اعتماد بسازند که بتواند 30000 سفر را بدون اشتباه انجام دهد. تعداد کمی این کار را انجام داده‌اند، اما به نظر می‌رسد که برای ایجاد یک سرویس، چیزی که می‌توان «زیرساخت» یک سرویس روباتاکسی نامید، خیلی بیشتر از نیاز است. در اینجا ما بررسی خواهیم کرد که اجزای کلیدی آن زیرساخت چیست، چرا آنها مورد نیاز هستند و چه کسی آنها را دارد.
بیشتر توجه به سیستم خودران است. این نوآوری بزرگ است و برای اکثر شرکت ها مشکل حل نشده است. جزئیات زیرساخت کمتر شبیه علم موشکی به نظر می رسد، اما هنوز کار زیادی است و نیاز به نوآوری دارد. آنها همچنین یکی از چالش های بزرگ در ساخت مقیاس خدمات هستند. حتی اگر شخصی خودرویی داشته باشد که بتواند در اکثر مکان‌ها خودران کند، تا زمانی که زیرساخت‌های منطقه به منطقه را ایجاد نکنید، باز هم نمی‌توانید رباتاکسی را در هر جایی راه‌اندازی کنید. برخی از این زیرساخت ها را می توان به صورت متمرکز، حداقل در سطح ملی، مدیریت کرد. سایر قسمت ها به امکانات و کارکنان محلی نیاز دارند.
نقشه‌ها، به‌روزرسانی‌های نقشه و تیم‌های داده محلی درباره میزان نیاز به نقشه‌برداری بحث می‌کنند، اما هیچ سرویس روباتاکسی بدون نقشه اجرا نمی‌شود، حتی اگر بیشتر نقشه‌های هندسه خط اولیه‌تر شبیه به آنچه در ابزارهای ناوبری خودروی موجود امروزی وجود دارد، باشد. نقشه‌های روباتاکسی تا حدودی دقیق‌تر هستند، از جمله پارکینگ‌های خصوصی، مکان‌های حمل و نقل، علائم جاده‌ای و معانی، هندسه علائم راهنمایی و رانندگی و قوانین خاص. برخی از نقشه‌ها دارای جزئیات بسیار بیشتری هستند، از جمله مدل‌های سه بعدی فضای فیزیکی یا نقشه‌های بافت LIDAR از سطح جاده و خط‌کشی‌ها، که بیشتر برای تشخیص مکان وسیله نقلیه استفاده می‌شود، و برای پی بردن به اینکه آیا و چگونه جاده تغییر کرده است یا خیر. از نقشه
در حالی که نقشه های ناوبری را می توان با بازیکنانی مانند Google، Here و TomTom قرارداد، همه نقشه ها به دلیل تغییرات پویا، از جمله ساخت و ساز، به ابزارهایی برای به روز رسانی آنها نیاز دارند. حداقل نقشه ها برای رسیدگی به تحویل، مقاصد و مسیریابی مورد نیاز است.
آزمایش و صدور گواهینامه ممکن است وسایل نقلیه برای رانندگی در مکان‌های مختلف آماده باشند، اما این بدان معنا نیست که شرکت‌ها آنها را بدون آزمایش قبلی و تأیید اینکه در هر جاده‌ای که مسافران را در آن جابه‌جا می‌کنند، خالی می‌کنند، مستقر کنند. آنها ممکن است نیاز داشته باشند به رگولاتورها گواهی دهند، اما مطمئناً می خواهند قبل از اینکه مسئولیت یک وسیله نقلیه خالی را بپذیرند، مطابق با استانداردهای خود گواهی دهند. این یک فرآیند یکبار مصرف نیست و با تغییر زمان و انتشار نرم افزارهای جدید خودرو تا حدودی باید انجام شود.
اطلاعات بیشتر برای شما اپل آیفون 16، آیفون 16 پرو تاریخ انتشار: گزارش جدید استراتژی فوق العاده ای را فاش می کند: «پسران در لیست 10 ویدیوی برتر آمازون پرایم با نمایشی جدید از تخت سقوط کردند آیا فصل 3 «خانه اژدها» وجود خواهد داشت؟ در اینجا چیزی است که درباره فصل بعدی نکات و قوانین محلی بدانید رانندگی در بسیاری از شهرها شامل موارد غیرعادی است که فقط در آن شهر یافت می شود. اینها باید در سیستم یا نقشه ها قرار بگیرند، اما معمولاً با گذشت زمان تغییر زیادی نمی کنند. برخی از آنها، مانند "چپ پیتسبورگ" را هرگز انجام نخواهید داد، اما باید برای آن آماده باشید. بقیه در قانون (مانند چرخش سمت راست روی قرمز) و مقررات خاص پارکینگ هستند. شما نمی توانید در یک شهر تا زمانی که تمام ویژگی های خاص آن را یاد نگیرید و امتحان نکنید، فعالیت کنید.
اتصال فقط تعداد کمی از اتومبیل های ربات خواهان اتصال تمام وقت زنده هستند، اما همه خواهان اتصال هستند. شما باید با ارائه دهندگان اتصال محلی قرارداد ببندید (اگرچه برخی از حامل های سلولی وجود دارند که مناطق بسیار بزرگی را پوشش می دهند.) تیم ها تمایل دارند نقشه هایی از اتصال ارائه دهندگان خود تهیه کنند تا بدانند مناطق مرده کجا هستند. کروز در یک کنسرت بزرگ به دلیل مشکلات اتصال متوقف شد. اتصالات بهتری برای کمک از راه دور مورد نیاز است، و برخی از شرکت ها هستند که حتی رانندگی از راه دور را انجام می دهند و به بهترین ها نیاز دارند.
برنامه و محلی سازی یک سرویس robotaxi به همه چیزهایی که اوبر ساخته است نیاز دارد، مانند برنامه، مدیریت ناوگان و برنامه ریزی و ... [+] ناوبری، به علاوه موارد بسیار دیگر.
NurPhoto از طریق Getty Images شما باید برنامه‌ای داشته باشید تا به مردم کمک کند تا یک سواری را سفارش دهند، اگرچه برخی از بازیکنان ممکن است با شرکتی مانند Uber شریک شوند تا این کار را ارائه دهند - آنها در حال حاضر در 10000 شهر در سراسر جهان اجرا می‌شوند. پس از جهانی شدن، برنامه و وب سایت شما باید به زبان ها و قوانین محلی محلی سازی شوند.
فوربس تسلا رونمایی روباتاکسی را به تاخیر انداخت. مشکلی نیست، هنوز سال‌های زیادی باقی مانده است توسط Brad TempletonFleet Management شما به یک سیستم پیچیده برای مدیریت ناوگان خود، هدایت آن‌ها به سمت وظایف و قرار دادن آنها در مکان‌های خوب برای رسیدگی به درخواست‌های آتی نیاز دارید. به علاوه خیلی بیشتر - این یک سیستم نسبتاً پیچیده است، اگرچه از مکانی به مکان دیگر تفاوت چندانی ندارد.
خدمات مشتری در حالی که یک شرکت ممکن است رویای خدمات مشتری کاملاً خودکار را در سر داشته باشد - و Uber فقط خدمات شخصی محدودی دارد اما رانندگان انسانی نیز دارد - اپراتورهای روباتاکسی باید تعدادی از کارکنان خدمات مشتری را در محل خود قرار دهند، اگرچه ممکن است آنها با کارکنان عملیات از راه دور ترکیب شوند. اگر خدمات به مسافران خودروهایی را که نیاز به حل سریع مشکل دارند، حساب کنید، احتمالاً آنها خیلی بیشتر از Uber نیاز دارند.
انبارها در حالی که برخی سیستم روباتاکسی را پیشنهاد کرده اند که در آن هر رباتاکسی متعلق به یک مالک خصوصی است و نگهداری می شود، اما به جز آن، باید انبارهایی وجود داشته باشد که خودروها بتوانند به انتظار بازگردند، و برای انواع خدماتی که در زیر توضیح داده شده است. حتی با مالکان خصوصی، این مالکان همیشه برای انجام خدمات در دسترس نخواهند بود، بنابراین انبارها در اواسط شیفت مورد نیاز خواهند بود. برخی از خدمات انبار ممکن است با شرکت‌های خدمات خودرو و شرکت‌های اجاره‌ای موجود قرارداد شود.
ChargingEverybody الکتریکی می شود، و این به معنای شارژ است، کاری که خودروهای رباتیک نمی توانند در ایستگاه های شارژ سنتی انجام دهند. شما یا به ایستگاه های شارژ پرسنل یا دوشاخه های رباتیک نیاز دارید که هیچ کدام رایج نیستند. تعداد کمی از ایستگاه های تعویض خودکار باتری وجود دارد. اگر این طرح باشد، خیلی بیشتر مورد نیاز است. اگر تعویض دنده کمتر از برد خودرو باشد، ممکن است فقط در شب نیاز به شارژ داشته باشد، اما در غیر این صورت شارژ با سرعت بالا لازم است. با بنزین آسان تر است، زیرا مصرف کامل معمولاً در جایی وجود دارد.
فوربس چه ویژگی‌های سخت‌افزاری یک روباتاکسی می‌سازد، و تسلا چه خواهد کرد؟ توسط براد تمپلتونCleaningMesses ساخته خواهد شد. در Uber، راننده آن را تمیز می کند. خودروها ممکن است به انبار خود یا به یک کارواش قراردادی بروند. کسانی که یک ماشین شخصی اجاره می‌کنند می‌توانند آن را در پایان شیفت تمیز کنند، اما برای تمیز کردن وسط شیفت به یک انبار تمیز کردن نیاز دارند. (شیفت "مردم را از بارها به خانه ببر" در ساعت 2 بامداد جمعه شب به دلیل نیاز به تمیز کردن بدنام است.)
نقاط پارکینگ (ایستاده) ماشین‌های رباتیک پارک نمی‌کنند، می‌ایستند، اما تعداد مکان‌های ایستاده آزاد محدودیتی دارد. علاوه بر دپوها، اپراتورها باید با مالکان پارکینگ و روشی برای پرداخت هزینه آنها قرارداد ببندند، زیرا آنها نمی توانند کنتورهای فیزیکی را تغذیه کنند. (خوشبختانه در حال حاضر بیشتر مکان‌ها دارای کنتورهای دیجیتال و دروازه‌های پارکینگ شبکه‌ای هستند، اما باید معاملات انجام شود.)
سرویس Roboaxi Removed OpsA به عملیات از راه دور نیاز دارد، حتی خودروهای رباتیک خصوصی اگر انتظار دارند خالی کار کنند (یعنی رانندگی به فرودگاه برای تحویل گرفتن شما) به آنها نیاز دارند. آنها فقط در موقعیت های گیج کننده، ناشناخته یا فوری به خودروها توصیه های استراتژیک می دهند. هیچ ماشینی هنوز آنقدر خوب نیست که بتواند هر موقعیتی را بفهمد. تا زمانی که عملیات از راه دور به ندرت به اندازه کافی مورد نیاز است، آنها فقط هزینه اندکی را برای راه اندازی یک ناوگان بزرگ اضافه می کنند - اما راه اندازی چنین مرکزی کار بسیار بزرگی است. خوشبختانه، یک مرکز می تواند قلمرو بسیار وسیعی را پوشش دهد، شما در هر منطقه خدماتی به یکی نیاز ندارید.
خدمه نجات گاهی اوقات عملیات از راه دور کافی نیست و انسان های زنده باید برای نجات یک ماشین از مشکل فرستاده شوند. آنها می توانند یک فرمان پلاگین یا بی سیم برای وسایل نقلیه ای که فاقد آن هستند، بیاورند. آنها به آموزش خاصی نیاز دارند و باید محلی باشند. آنها معمولاً با کارکنان مدیریت بحران نیز کار خواهند کرد.
تنظیم کننده های محلی قبل از اعزام به یک منطقه خدماتی، باید با تنظیم کننده های محلی دوست شوید و مراحل آنها را دنبال کنید. اپراتورهای Robotaxi در کالیفرنیا نیاز به دریافت مجوز از کمیسیون DMV و خدمات عمومی و همچنین قوانین ایالتی دارند. شهرها از آنها می خواهند که از رویه های شهری نیز پیروی کنند، و آنها لایحه ای را در قانونگذار کالیفرنیا ارائه می کنند تا این امر را الزامی کند. هر منطقه متفاوت خواهد بود و احتمالاً به کسی روی زمین و همچنین در پایتخت نیاز دارد. وسایل نقلیه ممکن است به مجوزهای تاکسی محلی و مجوزهای ویژه برای رفتن به مکان هایی مانند فرودگاه ها نیاز داشته باشند که شامل مذاکره و ادامه با مقصد می شود.
خدمات اضطراری علاوه بر همکاری با تنظیم‌کننده‌های محلی، یک ارائه‌دهنده می‌خواهد با خدمه خدمات اضطراری محلی، از جمله پلیس و آتش‌نشانی، دوست شود. کروز و وایمو زمانی که آن خدمه اورژانس احساس کردند که به اندازه کافی انجام نداده اند، به راه سخت پی بردند. این همچنین می‌تواند شامل ارتباط با سیستم‌های داده خدمه اضطراری برای جلوگیری از ملاقات با آنها و انجام تمام کارهایی که می‌توان برای ایجاد تعاملات روان انجام داد. این باز هم شامل خدمه روی زمین در هر منطقه خدماتی است، حداقل در حال حاضر.
روابط عمومی مدیریت ارتباط با جامعه محلی ضروری است و برخی از شرکت ها نیز مایل به تبلیغ و بازاریابی در آن هستند.
Go down های مدیریت بحران اتفاق خواهند افتاد و یک تیم باید در راس آن باشد. در حالی که کارکنان ممکن است از کارکنان دیگر بالا گرفته شوند، باید یک برنامه و زیرساخت برای مدیریت هر بحرانی وجود داشته باشد. این فقط تصادف نیست، بلکه سایر شرایط اضطراری، خرابکاری یا دخالت مردم، رویدادهای خاص و موارد دیگر است.
بیمه در حالی که اکثر اپراتورهای روباتاکسی خود را بیمه می کنند، این بدان معناست که آنها این کار را در خانه انجام می دهند، و قوانین بیمه از حوزه قضایی به حوزه قضایی دیگر متفاوت است. همچنین به یک تیم برای مذاکره و حل و فصل هر گونه اختلاف با سایر طرف های درگیر در هر تعامل مهم، نه فقط خرابی، نیاز است. شما همچنین به کمک قانونی محلی نیاز دارید، و اکثر خرابی ها یک تیم تسویه حساب می خواهند.
Business organization ModelA robotaxi نیاز به کسب درآمد دارد، و شرکت‌ها امروزه در حال آزمایش مدل‌های تجاری مختلف هستند. ممکن است مدل‌های کسب‌وکار بین مناطق خدماتی نیز متفاوت باشد. مشتریان در نیویورک، فینیکس، پیوریا، لندن، بمبئی و مناطق روستایی بسیار متفاوت خواهند بود. درآمد و قیمت متفاوت خواهد بود، میزان مالکیت خودرو و هزینه پارکینگ و خدمات متفاوت خواهد بود. برخی از مناطق دارای رقابت خواهند بود، برخی دیگر نه، و این باعث ایجاد ساختارهای متفاوت قیمت گذاری می شود. کسی باید این را بفهمد و آن را در هر نوع منطقه خدماتی تنظیم کند.
این یک دنیای پیچیده است بسیاری از آنها تعجب کرده اند که چرا شما فقط می توانید یک رباتاکسی را در تعداد زیادی از شهرها تهیه کنید (که با عقب نشینی کروز این تعداد کاهش می یابد). خود خودروها به نقطه‌ای می‌رسند که به راحتی می‌توان آن‌ها را با خیال راحت در قلمرو جدید رانندگی کرد، اما این بدان معنا نیست که می‌توانید ناگهان جهان را منطقه خدماتی خود اعلام کنید. علاوه بر این، ورود به یک منطقه خدماتی جدید به معنای خرید یک ناوگان بزرگ و سرمایه زیاد است. هنوز کارهای زیادی باید انجام شود.
من را در توییتر یا لینکدین دنبال کنید. وب سایت من را بررسی کنید. Brad TempletonFollowingمن ClariNet را تأسیس کردم، اولین تجارت مبتنی بر اینترنت در جهان، رئیس بازنشسته بنیاد Physics Frontier و عضو موسسه Farsightedness هستم. علاقه فعلی من وسایل نقلیه خودران و روبات ها است. من در سال‌های اولیه فعالیت در تیم خودروی Google کار می‌کردم و مشاور و/یا سرمایه‌گذار برای OEM‌های خودرو و بسیاری از استارت‌آپ‌های برتر در خودروهای رباتیک، حسگرها، ربات‌های تحویل‌دهنده و حتی برخی از خودروهای پرنده هستم. به علاوه AR/VR و نرم افزار. من در حال تأسیس دانشکده و کرسی محاسباتی برای دانشگاه Singularity هستم و در مورد فناوری خودروهای رباتیک در سراسر جهان می نویسم، مشورت می کنم و صحبت می کنم.">

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

If you have any kind of concerns regarding where and how to utilize اخبار خودرو سایپا, you can call us at our own web-site.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.

  • Head Office·Factory : 641-3, Saimdang-ro, Gangneung-si, Gangwon-do, Korea Tel +82-33-655-7560
  • Office·Laboratory : 22, Geumto-ro 40beon-gil, Sujeong-gu, Seongnam-si, Gyeonggi-do, Korea Tel +82-31-696-3770
COPYRIGHT PHARMARESEARCH BIO. ALL RIGHTS RESERVED.